I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, December 22, 2010

Intro



Yo!! i'm just new to this blogger thing so i dont have any idea want to post what... so i'm just inro myself..
As you know my name is Nickson a.k.a N-cyon or Son ko urg slalu ngagau ba sekula....
Umor kalo ikut dalam kalendar masihi 15 tahun(2010) kalo dalam kalendar hijrah...emmmm...tak tau le pulak...Hoho..Bersekolah di SMK Aysakirin...kalo yg tau sekolah ni...paham paham le keadaan sekolah tu...
Oh No!!pasal pulak tukar bahasa ni...haiya...tapi tak pe lah...rojak le...huhh kat mana saya ye..
hahhh...saya tinggal kat mana? kat rumah le...takkan atas pokok...aku bukan nya Trazan ak apai ea..
Saya ni berbangsa Iban...iban moden ko apai aku.."nda nemu jako dalam"... Betul juga tu kan....owhh satu
g...mek owg sarawak..kat BINTULU...bez...tak tau le kenapa...mungkin ''hujan emas di tempat org,
hujan batu di tempat sendiri'' kot..hahha...kalo hujan batu di bintulu...paray la mek...
Hemm...mek asa sik da g kot... Sampey di sini saja lah post mek...papai...Aiseh!!

No comments:

Post a Comment